SMK KAPIT JUARA!!

Akhirnya Sekolah Menengah Kebangsaan Kapit muncul sebagai Juara Keseluruhan dalam Kejohanan Olahraga Majlis Sukan Sekolah-sekolah Gabungan Kapit pada 13 hingga 16 Februari lepas. Tahniah dan Syabas kepada para jurulatih dan para atilit!! GO!GO!

dsc_6564.jpg

Barisan jurulatih yang bertungkus lumus untuk menjadikan SMK Kapit sebagai Juara!!

dsc_6556.jpg

Para atlit SMK Kapit 2008!!

dsc_6525.jpg

dsc_6497.jpg

dsc_6479.jpg

Gambar lain akan di’upload’ kemudian. sabar yee… (kalo nak tengok jugak semua gambar sepanjang kejohanan, boleh jumpa dengan Cikgu Burhan kat bilik seni.🙂

This entry was posted in KoKurikulum. Bookmark the permalink.

6 Responses to SMK KAPIT JUARA!!

  1. Kang Chia Ui says:

    Agi idup agi ngelaban! SMK Kapit boleh! Bergerak Maju, bukan sahaja sukan, tetapi akademik juga.

  2. fiona lawry lau hui king says:

    halo kapitttt!!!! aduh…rindu la ngan smk kapit…aduhhh..cikgu2 ni…gn blog ni pula tuk b’chat ya..heeh..anyway,tuk smua cikgu2 sy di smk kapit,truskan usaha tuk mendidik ank2 kapit..dgn harapan mrk akan berjaya kelak…jgn lupa,lahirnya seorng dktor,peguam,ahli2 sains dan yg swktu dgnnya adalh disbbkan oleh kegigihan para guru yg mendidik mrk..so…tggungjwb sbgai guru sgt lah berat..sy bru sdr…huhu..emm..kpd pengetua,sy bangga dpt jd ank murid di bwh pimpinan sir..thanks sir..kpd cikgu kuek,cikgu siti,cikgu is,cikgu aruni,cikgu ummi,cikgu kaew,cikgu rosnani,cikgu lim,cikgu irene,cikgu henry,n smua2 cikgu yg pernah ajar sy dr tgktan 4 sains 3 shhga 6 atas (sparuh..hehe) terima kasih smua..jasa kalian akan ttp dikenang…terima kasih cikgu2 ku…tanpa kalian,sy x kan berada di sini ( institut pendidikan guru malaysia kampus tun abdul razak,kuching)..tq
    from : fiona lawry lau hui king

  3. XSTUDENT says:

    bila aku kuar, ngatkn dh xdpt pecah rekod lg rupanya mika nie ttp mprtahankn kejuaraan taun lepas.. Tahniah SMK KAPIT krna mprtahankn kjuaraan tahun lepas.. Harap2 taun depan kejuaraan akn kekal milik SMK KAPIT…..TIDAD!!!!

  4. boZCo...09. says:

    cOngratzzzz 2 ol k-eGLeszz warrioRzzz……..
    Remember that, The Title is not 4 us to holD but also
    to Retain…………..Well Done…bOscO…

  5. edie88 says:

    wau.. tahniah kapit.. akhir nya kamu berjaya juga. tp saya ucap kan syabas kepada atletnya terutama atlet sprinter. kerna saya juga bekas student kapit.. hahaha

  6. fandy says:

    terus kan pjuangan…
    maju ke hadapan…..

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s